Min sida

Min sida integreras enkelt med er befintliga webbplats och ger medlemmen möjlighet att själv se sina och ändra på sina uppgifter:

• Ändra och lägga till information som ex. adress, e-postadress, telefon m.m.
  • Se och skriva ut sina tidigare fakturor. Man kan visa obetalda, betalda samt makulerade fakturor upp till 3 år tillbaka i tiden. Vad som ska visas och inom vilken tidsperiod bestämmer ert förbund själv vid aktivering.
  • Multiprofilsida, här kan man lägga till och ta bort profiler. Används då det är många profiler som kan vara aktuella. Ex. Yrkesgrupper.
  • Ta del av unika medlemserbjudanden som endast kan nås från min sida.
  • Tipsa och värva nya medlemmar.
  • Insamlingar, om ert förbund har tjänsten insamling.

Värvning via Min sida

Tillägg i ”Min sida” låter medlemmar tipsa och värva vänner och bekanta.

När den nyvärvade medlemmen betalat sin medlemsavgift utgår ”poäng” till den som värvat. Dessa poäng kan ge medlemmen rabatt på medlemskap, inköp av artiklar eller vad ni i förbundet bestämmer er för.

Statistiken visar vilka medlemmar som värvat nya medlemmar, även information om intresseanmälda och nya medlemmar visas.

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss